Untitled Document
          wersja polska
           
o nás služby případové studie reference kariéra kontakty
       

Tomáš Peterka
creative director

       
 
full service
internet
TV
rozhlas
tisk

Rádio je jedním z nejsledovanějších médií, díky svému rozšíření. Lidé poslouchají rádio při práci, při řízení auta, relaxaci a dalších činnostech. Proto je dobře zvolená strategie rozhlasové reklamy většinou velmi účinná a poměr cena-účinek je třeba vzhledem k televizní reklamě příznivější. Při tvorbě rozhlasové kampaně je třeba brát zřetel na vhodné využití „podprahové psychologie“. Druhy rozhlasové reklamy jsou v základu dva. Image kampaň vytváří podporu značce, která je již známá a podpořená i z jiných médií a umožňuje tak s poměrně malými náklady oživovat povědomí o značce. Druhým je podpora prodeje, která komunikuje konkrétní výrobky, služby, slevy, spotřebitelské soutěže, apod.

   
legal info